Länteen vai itään? 

Viime lehdessämme käsittelimme infrarakentamista ja tämän lehden teemana näkyy kansainväliset kuljetukset. Aihe on todella ajankohtainen, kun Euroopassa myllertää sota. Heijastusvaikutukset

Kohti tulevaa – ja sen yli

Olemme SKALissa tekemässä uutta strategiaa, joka on tarkoitus hyväksyä ensi kesäkuussa Tahkolla pidettävässä liittokokouksessa. Työtä valmistellaan kahdessa SKALin hallituksen nimeämässä

Miksi olla SKALin jäsen?

SKAL oli mukana toukokuun kuljetusmessuilla Jyväskylässä ja elokuun Power Truck Showssa. Näissä tilaisuuksissa oli yhteensä vähintäänkin 50 000 osallistujaa, joten keskustelukumppaneita

Jakeluvelvoite puhuttaa

Säätytalon yksi iso kuuma peruna on ilmastopolitiikka, erityisesti Suomen tavoitteet ja päästövähennyskeinot. Eräs yksityiskohta on jakeluvelvoitteen korkea taso. Asiassa on

Mistä osaavia kuljettajia?

SKALin väki oli maaliskuun puolivälissä liikkeellä. SKAL Liikenteessä- päivänä tapasimme kuljetusyrittäjiä eri puolilla maata. Oma reittini kulki neljä päivää Joroinen-Kuopio-Siilinjärvi-Iisalmi-Vieremä-Oulu

Rahaa teillekin

Nyt Suomen pitää herätä. Seuraavalla hallituskaudella on pakko panostaa tiestöön. Liikenteen ja logistiikan toimintakyvyn parantaminen nostaa kilpailukykyämme. Olen käynyt tänä

Satojen miljoonien tulokset

SKALin vaikuttamistyötä koko talvikauden on määrittänyt dieselin hinta. Joulukuussa olimme torjumassa energiaverodirektiivin ehdotusta bensiinin ja dieselin verotasojen harmonisoinnista. Muutos olisi