Vahva tuki ammattidieselille auto- ja tiealan sekä kaupan järjestöiltä
Tiedotteet
SKAL: Suomen tulee tavoitella päästövähennyksiä kilpailukykynsä murentumatta
SKALin Kuljetusbarometri 1/2022: Polttoaineen kulutuksella suurin merkitys kalustohankinnoissa, myös jakeluinfran puute esteenä vaihtoehtoisille käyttövoimille
Suomessa voimaan poikkeuksia kuljettajan ajo- ja lepoaikasäädöksiin 17.1.2022 alkaen
Kuljetusbarometri 1/2022: Kuljetusyritysten kannattavuusennusteet voimakkaassa laskussa – ammattidiesel on välttämätön
SKALin esitys ammattidieselin käyttöönotosta Suomessa
Dieselin hinta ylitti sietokyvyn, ammattidiesel otettava nyt käyttöön
Liikennealan järjestöt: Talvi yllätti autoilijat – ja teiden ylläpitäjät?
Kuorma-autot toivat evakot turvaan
Elinkeinoelämän järjestöjen laaja yhteiskannanotto: Tieliikenteen kansalliselle päästökaupalle ei ole Suomessa tarvetta
Suomi ottamassa kriittistä kantaa energiaverodirektiiviin, kansallinen kilpailukyky varmistettava
SKAL EU:n ilmastopaketista: Liikenteen päästövähennyskeinoissa on huomioitava kuljetus- ja logistiikkakustannukset