Arto Kämppi järjestöjohtajaksi
Tiedotteet
SKAL: Tavaraliikenteen puhtaampiin käyttövoimiin siirtyminen ei voi olla yksin kuljetusyritysten harteilla
Anna Yli-Saunamäki Kuljetusyrittäjä-median toimituspäälliköksi ja viestinnän asiantuntijaksi
Ammattiautoilijoiden edunvalvontaa Hämeessä vuodesta 1951
Jo noin 5 000 yritystä on hakenut polttoainetukea – SKAL kannustaa jäseniään hakemaan marraskuun loppuun mennessä
SKALin Anssi Kujala: Tavaraliikenteen käyttövoimasiirtymä vaatii kilpailukykyvaikutusten huomioimista
SKAL: Kuljetusyritysten polttoainetuen hakeminen alkanut vilkkaana
SKAL Tahko ry on vuoden SKAL-paikallisyhdistys 2022
SKALin hallitus: Lakiesitys ammattidieselistä on saatava eduskuntaan – eduskuntaryhmien johto koolle
Kutsu medialle: SKAL Forum Tampereella 29.10. tarjoaa ajankohtaiskatsauksen liikenteeseen ja logistiikkaan – ohjelmassa poliitikkopaneeli ja paljon muuta
Keskuskauppakamari ja SKAL: Päästötavoitteet saavutettavissa ilman tieliikenteen kansallista päästökauppaa
Kuljetusala tarvitsee osaavaa työvoimaa nyt ja tulevaisuudessa – SKAL ja CAP Pro Academy yhteistyöhön uusien ammattilaisten kouluttamiseksi