Arto Kämppi järjestöjohtajaksi

Arto Kämppi, 59, aloittaa Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry:n järjestöjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä 2.1.2023.

Arto Kämppi siirtyy SKALiin Suomen Yrittäjät ry:stä, jossa hän toimii Uudenmaan omistajanvaihdoshankkeen projektipäällikkönä. Aiemmin hän on toiminut useissa markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun johtotehtävissä finanssi- ja markkinointialalla, muun muassa Fennian ja Pohjolan markkinointijohtajana.

Kämpin vastuulle SKALissa tulevat jäsenhankinta ja jäsenyysprosessit, järjestön tapahtumat sekä jäsenetujen kehittäminen. Yhteistyö alue- ja paikallisyhdistysten kanssa ja SKAL Nuorten verkoston toiminnan kehittäminen tulevat olemaan myös hänen keskeisiä kehittämisalueitaan. Tehtäväkentästä aiemmin vastannut henkilö jäi pois SKALin palveluksesta syyskuussa.

– Kuljetus ja logistiikka-alaan kohdistuu monia haasteita ja muutospaineita, jotka haastavat myös SKALia järjestönä kehittämään toimintaansa. Olen hyvin innostunut tuomaan oman kokemukseni ja osaamiseni tähän tiimiin, kertoo Kämppi.

Kämppi raportoi toimitusjohtaja Anssi Kujalalle.

– Artolla on monipuolista kokemusta yritys- ja järjestötoiminnasta. Myös omistajanvaihdokset ovat ajankohtaisia monelle SKALin jäsenelle ja Arto tuo johtoryhmätyöskentelyyn mukanaan ajatuksia myös niiden tukemiseksi. Toivotamme Arton tervetulleeksi tiimiimme.

Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry on maanteiden tavaraliikenteen ja logistisia palveluja tarjoavien yritysten edunvalvontajärjestö. Järjestön jäsenistöön kuuluu noin 4 200 kuljetusyritystä ympäri Suomea. @SKALry

Anssi Kujala

+358 9 478 999+358 400 567 925