Se on moro!

Kun on täyttänyt 64 vuotta, on jo kyllin vanha eläkkeelle. Näin pähkäilin viime vuonna. Nyt olen ottanut yhteyden Ilmariseen ja

SKAL näkyy ja kuuluu

SKAL:n viestintä tutki tänä kesänä SKAL:n näkyvyyttä. Selvitettävänä oli medianäkyvyytemme sähköisissä julkaisuissa ja kanavissa aikajaksolla 1.6.2020–31.5.2021. Tarvitsimme pohjaluvut medioittain, jotta

Reilujen kuljetusten puolesta

SKAL on tämän vuoden kampanjoinut reilujen kuljetusten ja terveiden kuljetusmarkkinoiden toteuttamiseksi. Yhdessä Autoliikenteen Työnantajaliiton kanssa laadimme Reilu kuljetus -oppaan, jolla

Rahat vihreille tiehankkeille!

Jätimme lokakuussa eriävän mielipiteen fossiilittoman liikenteen työryhmän raporttiin, jota liikenneministeriössä on valmisteltu. Raportti linjaa lisäkeinoja liikenteen päästöjen puolittamiseksi vuoteen 2030.

Rohkea uudistaja

SKAL Strategia 2030 hyväksyttiin Turun liittokokouksessa viitoittamaan järjestön kehitystä vuosikymmen eteenpäin. Minkälainen SKAL siellä meitä odottaa, mitä kohti ponnistelemme? Nämä

Tuloksekasta yhteistyötä

EU:ssa kolme vuotta valmisteltu laaja lakipaketti on vihdoin valmis. Se linjaa maanteiden tavaraliikenteen ja linja-autoliikenteen ajo- ja lepoaikoja, liikennelupia, kuljettajien

Hölmöläisten hommaa

Asukasjätteiden osalta kunta on viimeiset 40 vuotta voinut päättää, kilpailutetaanko jätteenkuljetus kunnan johdolla vai annetaanko kiinteistönhaltijoiden tehdä kuljetussopimukset. Valtaosassa kuntia

Elämää koronan jälkeen

Pian tulee Suomessa kuluneeksi kaksi kuukautta koronan vastaisissa toimissa. Olemme toimineet kriisiajan ehdoilla ja vältelleet tartuntaa noudattamalla annettuja määräyksiä. Yllättäen