Poikkeustilassa
– Meille ei voi nyt tulla. Putsasin ovenkahvat, tartu niihin vain puhtain käsin. Toitko kertakäyttökäsineitä? Hyvä! Koskaan ei ole tässä
– Meille ei voi nyt tulla. Putsasin ovenkahvat, tartu niihin vain puhtain käsin. Toitko kertakäyttökäsineitä? Hyvä! Koskaan ei ole tässä
Käsidesipullot aulatiloissa muistuttavat virusuhasta, mutta liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakan (sd.) kädenpuristus on varma. Meillä on neljäkymmentä minuuttia aikaa ja
Reilu kuljetus -kampanjan päätuote on opaslehtinen, jota jaamme yksityisille yrityksille, julkisille hankkijoille kuten kunnille sekä järjestökenttään. Lähetämme asiakkaille sähköistä kampanjakirjettä,
Lompakkoni pullistelee, koska se on täynnä kuitteja. Seteleitä sieltä joutuukin etsiskelemään, sillä niin piukassa massini on tositteista. Käyn säännöllisesti kuittitukon
– Koska liikenteen verotuksessa yksikin muutettu osatekijä vaikuttaa toiseen. Huoli ilmastonmuutoksesta ja EU:n päästövähennystavoitteet ovat näkyvästi esillä julkisessa keskustelussa. Tutkimuslaitoksilta
Valvontaa on liian vähän, suomii puheenjohtaja Teppo Mikkola. Ruotsin infrastruktuurista vastaava ministeri Tomas Eneroth on sanonut, että ilman valvontaa ruotsalainen
– Jo pelkkä kuorma-auton kellahtaminen ojaan voi aiheuttaa niin ison trauman, että ei pysty enää kuljettamaan, kertoi onnettomuustutkija Riku Länsivuori.
Suomalaiset kuljetusyritykset joutuvat kamppailemaan saavuttaakseen liikenteen päästötavoitteet: hiilineutraali Suomi vuonna 2035. Yksinkertaistettuna hiilineutraali tarkoittaa, että CO2-päästöt ovat nollassa. Miten tähän
SKAL jäsenineen on perinteisesti tarjonnut uuden eduskunnan kansanedustajille kuljetukset työpaikalleen syysistuntokauden avauspäivänä. Tänä vuonna se osui pilvipoutaiseen keskiviikkoon 4.9. Saimme
Oli toinen työpäiväni SKAL:issa. Seisoin tihkusateessa Eduskuntatalon edessä, kun kansanedustaja toisensa jälkeen kipusi jäsenyrittäjiemme ajoneuvoista. Pitelimme sateenvarjoja ja kyselimme matkan