Uutta virtaa

Kirjoitan tätä ollessani kotimatkalla Kuopion Tahkolla pidetystä SKALin liittokokouksesta. Takana on vauhdikas liittokokoustapahtuma, johon osallistui 380 kuljetus- ja logistiikka-alan vaikuttajaa.  

Ammattidiesel palautettiin asialistalle

Viime vuoden kesäkuussa olimme monilta osin tyytyväisiä hallitusohjelman kirjauksiin. Polttonesteiden hintaa alentavat toimet – polttoaineveron alentaminen ja jakeluvelvoitteen matala taso

Missä EU, siellä ongelma?

Lainaan otsikossa Timo Soinin puheenpartta, joka jäi elämään moneen tarinaan. Se tuli mieleen, kun vuodenvaihteen pyhien aikaan viimeistelin SKALin EU-vaaliohjelman

Uutta virtaa koneeseen

Viime vuonna SKALin hallituksessa päätettiin, että järjestölle laaditaan uusi strategia. Se on tarkoitus hyväksyä järjestön ylimmässä päättävässä toimielimessä kesäkuun 2024

Länteen vai itään? 

Viime lehdessämme käsittelimme infrarakentamista ja tämän lehden teemana näkyy kansainväliset kuljetukset. Aihe on todella ajankohtainen, kun Euroopassa myllertää sota. Heijastusvaikutukset

Kohti tulevaa – ja sen yli

Olemme SKALissa tekemässä uutta strategiaa, joka on tarkoitus hyväksyä ensi kesäkuussa Tahkolla pidettävässä liittokokouksessa. Työtä valmistellaan kahdessa SKALin hallituksen nimeämässä

Miksi olla SKALin jäsen?

SKAL oli mukana toukokuun kuljetusmessuilla Jyväskylässä ja elokuun Power Truck Showssa. Näissä tilaisuuksissa oli yhteensä vähintäänkin 50 000 osallistujaa, joten keskustelukumppaneita