Tietoa Turun alueen erikoiskuljetusten käyttämistä puomeista, sähköisestä asiointipalvelusta ja Tampereen Kauhakorvenkadun työmaasta

Toissapäivänä tiedotimme Turun alueen erikoiskuljetusten käyttämistä puomeista, jotka ovat olleet Tieliikennekeskuksen kauko-ohjauksessa ja jotka siirtyvät tämän viikon aikana käsikäytölle. Listauksesta oli jäänyt yksi puomi pois, joten tässä päivitetty lista:

– Raisio: St 192 – Sairaalakatu

– Raisio: Voudinkatu – Vt 8

– Raisio: Kuninkojan eritasoliittymä (Kuninkojantie)

– Turku: Vt 8 Suikkilan eritasoliittymän pohjoispuolella

Em. puomien avaus ei enää jatkossa toimi kauko-ohjauksena Tieliikennekeskuksen kautta.

Tiedoksi, että sähköisessä asiointipalvelussa on havaittu ongelma tietyissä tapauksissa reittipisteiden tallennuksessa. Ongelma esiintyy osassa tapauksissa, joissa käytetään vanhaa hakemuspohjaa ja uusi reitti lisätään vanhan reitin päälle. Pyytäisimme tarkastamaan hakemuksen lähettämisen jälkeen, että hakemuksen reittipisteet ovat varmasti oikein ja korjaamaan ennen hakemuksen käsittelyyn ottoa. Ongelmaa selvitellään paraikaa ja korjataan mahdollisimman pikaisesti, pahoittelemme tapausta.

Tampereella Kauhakorvenkatu 53:n kohdalla on kaapelitöitä 18.11. – 24.11.2020 välisenä aikana, jolloin leveysrajoitus on 3,5 m.