SKAL:n koulutustoiminta koronatilanteen johdosta

Koronatilanteen johdosta olemme toteuttaneet seuraavat muutokset SKAL:n koulutustoiminnassa.

Lähiopetukset kaikissa koulutuksissamme on peruttu 13.4.2020 saakka. Tämän jälkeen alkavien koulutusten osalta lähiopetuksen järjestämismahdollisuus arvioidaan senhetkisen viranomaisohjeistuksen mukaisesti.

Perutut lähiopetukset pyritään joko siirtämään myöhempään ajankohtaan tai järjestämään etäkoulutuksena.Ammattipätevyyden jatkokoulutuksia voi suorittaa verkkokoulutuksena. SKAL:n tarjoamat verkkokoulutukset löydät täältä. Järjestämme myös ammattipätevyyden jatkokoulutuksia etäkoulutuksena videoyhteydellä. Etäkoulutukset löydät koulutuskalenteristamme.

Vaarallisten aineiden kuljetuksiin liittyvät koulutukset on peruttu 13.4.2020 saakka. Sen jälkeen koulutuskalenterissa olevat ADR-kurssit järjestetään, mikäli senhetkinen viranomaisohjeistus sallii lähiopetuksen pitämisen. ADR-koulutuksia ei ole mahdollista tämän hetken tiedon mukaan suorittaa etäkoulutuksena.Tavaraliikenteen yrittäjätutkintoon valmentavat koulutukset järjestään etäkoulutuksena, mikäli viranomaisohjeistus ei salli lähiopetuksen järjestämistä.

Lisätietoja:SKAL asiantuntijapalvelut, 09 478 999

Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry on maanteiden tavaraliikenteen ja logistisia palveluja tarjoavien yritysten edunvalvontajärjestö. Järjestön jäsenistöön kuuluu noin 4 700 kuljetusyritystä ympäri Suomea. www.skal.fi @SKALry