Liakanjoen sillalle painorajoitus korjaustöiden ajaksi 2.–23. elokuuta

Liakanjoen sillalla maantiellä 927 Torniossa huolletaan laakereita 2.–23.8. Korjaustöiden ajaksi sillalle asetetaan kokonaispainorajoitus seitsemän tonnia.

Töiden aikana sillalla on 30 km/h nopeusrajoitus. Liikennettä voidaan rajoittaa tarvittaessa myös yhdelle kaistalle.

Työt haittaavat erityisesti raskasta liikennettä. Raskas liikenne joutuu käyttämään muita reittejä.

Korjaustyön tekee Skarta Oy.

Yhteyshenkilöprojektipäällikkö Antero Erkinjuntti, puh. 0295 037 217, antero.erkinjuntti(at)ely-keskus.fi

Lapin ELY-keskusRovaniemi: Hallituskatu 3 B (valtion virastotalo)Kemi: Valtakatu 280295 037 000http://www.ely-keskus.fi/lappi

ELY-keskukset ovat valtion viranomaisia, jotka edistävät alueellista kehittämistä hoitamalla valtionhallinnon toimeenpano- ja kehittämistehtäviä alueilla. ELY-keskukset hoitavat elinkeinoihin, työvoimaan, osaamiseen sekä liikenteeseen ja infrastruktuuriin että ympäristöön ja luonnonvaroihin liittyviä tehtäviä. ELY-keskukset kehittävät ja tukevat taloudellista, sosiaalista ja ekologisesti kestävää hyvinvointia.