A-Katsastus aloitti valtakunnallisen noutokatsastuksen koronaviruksen johdosta

A-Katsastus aloitti 20.3.2020 valtakunnallisen noutokatsastuksen kuluttaja-asiakkaille. Ajoneuvo haetaan asiakkaan pihasta ja palautetaan katsastuksen jälkeen samaan paikkaan. Asiakas tilaa palvelun katsastusasemalta ja palvelu suoritetaan sovittuna aikana. Noutokatsastus on järjestetty siten ettei asiakkaan ja katsastajan tarvitse kohdata fyysisesti. Palvelu on suunnattu erityisesti koronaviruksen riskiryhmille ja sen voi tilata ja maksaa myös ilman nettiyhteyttä.

”Kotimaisena katsastusyrityksenä ja alan suurimpana toimijana kannamme osaltamme vastuuta koronaviruksen leviämisen hidastamisesta ja riskiryhmien suojelemisesta. Pystymme tarjoamaan koko Suomen kattavaa katsastuspalvelua myös noutokatsastuksen osalta” toteaa A-Katsastuksen liiketoimintaryhmän johtaja Petri HaikolaNoutokatsastusta tarjoaa alkuun 27 A-Katsastuksen asemaa ja asemia lisätään kysynnän mukaan. Noutopalvelun hinta on 50 € sekä lisäksi asemakohtainen katsastus- ja lakisääteinen päästömittausmaksu. A-Katsastuksen palvelut jatkuvat myös asemilla täysin normaalisti.

Lisätiedot:

Liiketoimintaryhmän johtaja Petri Haikola p. 075 323 2000 petri.haikola@a-katsastus.fi

Lisätietoa julkaisijasta A-Katsastus Oy

A-Katsastus Oy Valimotie 9-1100380 Helsinki

075 323 2000http://www.a-katsastus.fi

A-Katsastus Group on Suomen johtava ajoneuvojen katsastus-, kuljettajantutkinto- sekä rekisteröinti- ja tieliikenteen henkilölupapalveluja tarjoava toimija. A-Katsastus Groupilla on 1 000 työntekijää yli 150:ssa toimipisteessä Suomessa. Kotimaisessa omistuksessa oleva A-Katsastus Group on Avainlippu –yritys.