Scanian Kapteeni Koukku

Scanian maahantuonti on varustellut uudesta esittelyautostaan moneen työhön soveltuvan, näyttelykelpoisen ajokin. 660-hevosvoimaisella V8-moottorilla jylläävä, 3 950 mm perusakselivälin omaava neliakselinen kuorma-auto on hyvin varustettu. Sen päällirakenteeksi on asennettu 24 tonnin Multilift Ultima -koukkulaite. Harkiten valikoiduilla lisävarusteilla kuten työvaloilla, erilaisilla varustelaatikoilla ja ohjaamon sisäistä sekä ulkoista ilmettä korostavilla varusteilla on saatu aikaan hieno kokonaisuus. Tyylikäs  mustavalkoista teemaa korostava teippaus tukee hienosti kokonaisuutta.

Auton päällirakenne, varustelu sekä ohjaamon teippaus on rakennettu maahantuojan toimesta jo ennen auton luovutusta. Scanian Hämeenlinnan toimipisteeseen keskitetyt päällirakenneasennukset ja maahantuojan omien huoltopisteiden suorittamat asennukset varmistavat toimivan auton, joka voidaan laittaa suoraan työhön.

Ohjaamon mustavalkoinen tyyli sopii mainiosti kuorma-autoon, joka operoi kaupungeissa ja työmailla. Harkitusti suoritetut lisälaiteasennukset ja laitteiden käyttölaitteiden ergonominen sijoitus takaavat huolettoman työympäristön, tällä on mukavaa tehdä työtä.

Valmiiksi ennen käyttöönottoa varusteltu kuorma-auto on paitsi hyvännäköinen myös huoleton käyttää, koska laiteasennukset on tehty tehtaan ohjeistuksien mukaan. Komponenttien tarvitsemat yhteen liittämiset eri ohjausyksiköiden välille vaativat pätevän ja auton tietokonejärjestelmän tuntevan asentajan. Maahantuojalla on tarjolla tähän sekä asentaja että tarvittavat työkalut.