Pahan päivän varalle
Autonvalmistajilla on omat luottoyrityksensä, jotka saavat rakentaa valmistajan tuotteista erilaisiin käyttöalueisiin soveltuvia versioita niin, että valmistajan vastuu koskee näiden ns.
Autonvalmistajilla on omat luottoyrityksensä, jotka saavat rakentaa valmistajan tuotteista erilaisiin käyttöalueisiin soveltuvia versioita niin, että valmistajan vastuu koskee näiden ns.
Suojellakseen voimansiirtoa, Scanian moottori tarjoaa suurimman vääntöpiikin 10–12 vaihteilla, pienemmilläkin vaihteilla on käytettävissä noin 3 500 Nm:n vääntö, jolla varmasti
Kokeilemamme neliakselinen Ivecon T-Way edustaa muualla Euroopassa yleistä, kahdella ohjaavalla etuakselistolla ja kahdella vetävällä taka-akselilla varustettua alustatyyppiä. Auto on ketterä,
Odotimme Renaultin myyjän kanssa Vuosaaren satamassa Mörköä. Nimen on keksinyt Renaultin suomalaisen maaorganisaation henkilökunta. Nimi kuvaa hienosti auton ulkomuotoa, joka
Hannoverin messukeskuksen hallit ja ulkoalueet täyttyivät erilaisista logistiikka-alaan liittyvistä välineistä. Lähes 2 000 näytteilleasettajaa tekivät parhaansa esitellessään liki 250 000
Avolavalla varustettu Isuzu DMax kevytkuorma-auto ei ainoastaan tarjoa etuja, sillä on myös vaatimuksia. Ajo-oikeutena pitää olla vähintään C1, yli 750
Vantaalainen Maxus-sähköautoja maahantuova RSA Finland on rakentanut Pajakulman kanssa avolavalla varustetun, monikäyttöisen pakettiauton, auto perustuu Maxus e-Deliver 9:n runkoon. Omapainoltaan
Perusakseliväliltään 5 500-millisen alustan päälle vääksyläisen EL-Korin rakentama kokosivuaukeava kuormakori edustaa hyvin täysperävaunun vetoautoa, joita nähdään tiuha tahtiin nelostiellä. Anodisoidusta
Citroënin kevyt pikkupaku liikkuu mukavasti 136-hevosvoimaisen sähkömoottorin avulla. Moottorin tarjoama vääntömomentti, 260 Nm on hiukan pienempi kuin samaan malliin tarjolla olevasta dieselmoottorista on saatavissa.
Viime vuonna esitelty ja Vuoden 2022 kuorma-autotittelin voittanut DAF XG on loistava esimerkki pitkiin matkoihin tarkoitetusta rekanveturista. Uudistettu ohjaamo on
Pääkaupunkiin suuntautunut koeajo uudella, täyssähköisellä Renault D ZE -jakeluautolla pisti minut miettimään, miten akkuja voimanlähteenä käyttävä, kuudentoista tonnin kokonaismassainen jakeluauto
Tarvittavat panostukset jakeluinfran kehittämiseen ovat suuria. Jotta jollain tietyllä energiamuodolla kulkeva ajoneuvo olisi houkutteleva, tarvitaan energian jakelupisteitä.Niihin ei toisaalta haluta