Aki ja Rauno Saarinen säilyttivät kansainvälisyyden ja vaihtoivat suoritealaa
Mikko Saarinen Ky on yli 22 auton yritykseksi kasvanut kuljetusliike, jonka pääasiallisia palveluja ovat elementti- ja erikoiskuljetukset sekä ulkomaanliikenne. Nykyään
Mikko Saarinen Ky on yli 22 auton yritykseksi kasvanut kuljetusliike, jonka pääasiallisia palveluja ovat elementti- ja erikoiskuljetukset sekä ulkomaanliikenne. Nykyään
Parikymppinen Laura Muhonen sai eräänä päivänä 2000-luvulla pysäyttävän tunteen: jompikumpi oli valittava, joko kampaajaura tai työt vanhempien yrityksessä. Nuori nainen
Rauno Heinonen on tehnyt elämänuransa isänsä Iisakin, setänsä Jorman ja isoisänsä Arvon aloittamassa yrityksessä. Vuonna 1964 veljekset ostivat ensimmäisen rekkaveturin
Tero Vihmalaakson päätymistä kuljetusyrittäjäksi edelsivät moninaiset työt eri työnantajille eri maissa. Nuorukainen oli ehtinyt ammattikoulun jälkeen työskennellä Perusyhtymän konepajalla hitsaajana,
Marjo Väisänen tekee pitkiä työpäiviä Energiapalvelu Väisänen Oy:ssä. Toimittajan vierailua varten kalenteri on kuitenkin siivottu. Vaalea nainen huomiotamineissa poimii minut
”Parasta on työyhteisö ja hyvä henki” Turussa asuva Oskari Palin, 24, työskentelee Kai Palin Ky:ssä, ja mitä ilmeisimmin jatkaa perheyritystä
Kirsi Laaksonen oli istunut kuljettajaisänsä kyydissä lapsesta asti ja alkoi tehdä kuljettajan töitä heti, kun sai ajokortin. Kuljetus Laaksonen Oy
Liki kolme vuosikymmentä kuljetusyrittäjänä toiminut Kimmo Taipale lehteilee SKAL:n Reilu kuljetus -opasta ja kiittelee kampanjaa Jyväskylän toimistollaan. – Hyödyllistä tietoa
– Esimerkiksi yötyössä, eli tienhoidossa ja energiateollisuuden kuljetuksissa, on riskinsä, toimitusjohtaja Mika Sundell kertoo. – Hiilenajossa kuljettajamme ovat yksin hiilikasalla