SKAL Kuljetusbarometri 2/2020 tulokset julkaistaan 4.6. klo 11.

Torstaina 4.6. julkistettavaan SKAL Kuljetusbarometri -kyselyyn vastasi lähes 600 kuljetusyrittäjää. Kyselyn ajankohtaisosio käsittelee koronakriisin vaikutuksia yritysten talouteen ja toimintaedellytyksiin. Uudet tulokset paljastavat, miten kuljetusyritysten tilanne on kehittynyt huhtikuun 2020 ”koronabarometri”-kyselyn jälkeen.

SKAL:n johto ja asiantuntijat ovat tavoitettavissa barometrijulkistuksen jälkeen torstaina. Yhteystiedot tulevat tiedotteeseemme. Ennakkotiedustelut ja materiaalipyynnöt: SKAL viestintä, viestinta@skal.fi, 09 478 999 tai 040 5060 131 (viestintäpäällikkö Heini Polamo).

SKAL Kuljetusbarometri toteutetaan kolme kertaa vuodessa. Sähköinen kysely lähetetään noin 4 300 jäsenyrittäjälle. Barometrikyselyllä selvitetään joka kerran kuljetusyritysten taloudellista tilannetta ja lähitulevaisuuden näkymiä. Lisäksi kyselyssä on ajankohtaisosio. www.skal.fi/kuljetusbarometri

Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry on maanteiden tavaraliikenteen ja logistisia palveluja tarjoavien yritysten edunvalvontajärjestö. Järjestön jäsenistöön kuuluu noin 4 700 kuljetusyritystä ympäri Suomea. www.skal.fi @SKALry