NCS Finland Oy ostaa DSV Road Oy:n thermo liiketoiminnan

NCS Finland Oy ostaa DSV Road Oy:n thermo liiketoiminnan ja vahvistaa markkinaasemaansa lämpötilasäädellyissä kuljetuksissa.

DSV Road Oy:n thermo liiketoiminta sulautuu NCS Finland Oy:öön 1.2.2021 alkaen. Yritysostolla ei ole vaikutusta asiakassopimuksiin tai henkilökuntaan. Asiakassopimuksien voimassaolo jatkuu normaalisti ja DSV Road Oy:n thermo liiketoiminnan koko henkilökunta sekä  kalusto siirtyvät osaksi NCS Finland Oy:tä.

Maanantaista 1.2.2021 alkaen kaikki toimeksiannot tullaan tekemään NCS Finland Oy:n nimissä.

”NCS Finland Oy:n tavoite on ollut kasvaa merkittäväksi toimijaksi myös lämpötilasäädellyissä kuljetuksissa. Tämän liiketoimintakaupan jälkeen NCS on yksi Suomen johtavia lämpötilasäädeltyjen kuljetusten tarjoajia. Motivoitunut henkilökunta sekä uusi NCS-konttori Turkuun  tarjoavat hyvät mahdollisuudet jatkossa.

Toivotamme sekä henkilökunnan että asiakkaat lämpimästi tervetulleeksi osaksi NCS:ää.” kommentoi Timo Hagman, NCS Finland Oy:n  toimitusjohtaja ja omistaja.

Lisätietoja allekirjoittaneilta sekä myynnin yhteyshenkilöiltäTimo Hagman Jarmo HalonenCEO COOtimo.hagman@ncs.fi jarmo.halonen@ncs.fi+358 10 5040 100 +358 40 900 6466

NCS Finland Oy on yksityinen suomalainen kuljetus- ja logistiikka-alan yritys. Yrityksen erikoisalaa ovat koko Euroopan kattavat maantiekuljetukset. Sen toimipisteet sijaitsevat Espoossa, Turussa, Vaasassa ja Saksan Rostockissa. Yritys työllistää 70 henkilöä ja  vuoden  2021 budjetoitu liikevaihto on € 44 milj.