Muutoksia erikoiskujetuslupien sähköiseen asiointiin

Erikoiskuljetuslupien sähköistä asiointipalvelua on kehitetty palautteiden pohjalta ja yrityksen puolesta asiointia on selkeytetty.

Tästä lähin yrityksen puolesta asiointi valitaan etusivulta ja se on voimassa aina siihen saakka, kun palvelusta kirjaudutaan ulos tai vaihdetaan asiointi toiselle taholle (painetaan Puolesta asiointi -> valitaan asiointi toiselle yritykselle tai itselle). Jatkossa jokaiselle hakemukselle ei tarvitse enää erikseen vaihtaa luvan saajaksi yritystä.

Yrityksen valtuuttamat henkilöt näkevät kaikki yritykselle haetut luvat huolimatta siitä, kuka valtuutetuista henkilöistä luvan on hakenut. Yrityksen puolesta asioinnissa etusivulla näkyy kaikki yritykselle haetut luvat ja hakemusriviltä ja/tai avaamalla hakemuksen näkee tarkemmin hakemuksen laatijan nimen. Tällä parannuksella yrityksen valtuuttamien henkilöiden hakemat luvat näkyvät kaikki samassa paikassa ja ovat myös helpommin jatkossa hyödynnettävissä.

Toivomme, että palvelun parantamisella saamme lisää sähköisen asiointipalvelun käyttäjiä. Liitetiedostona käyttöohje.

Lisätietoja:Erikoiskuljetusten luparyhmä

Päivitetty käyttöohje

PDF icon erikoiskuljetuslupien_sahkoinen_asiointi_kayttoohje_paivitetty_20190829.pdf