Kuljetuskuutio-palkinto ja tuotejulkistuksia Älykästä logistiikkaa -seminaarissa 18.1.

Toimittajat ovat tervetulleita seuraamaan Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry:n ja SKAL Kustannus Oy:n järjestämää Älykästä logistiikkaa -seminaaria 18. tammikuuta sekä välittömästi sen jälkeen käynnistyvää vuoden 2017 Kuljetuskuutio-palkinnon luovutusta. Seminaarin pääpuhujana on ministeri Anne Berner. SKAL tuo seminaarissa markkinoille kaksi uutta sähköistä ratkaisua logistiikkaan. EU-rahoituksen turvin virolais-suomalaisena yhteistyönä tuotettu MobiCarnet tarjoaa väylän sähköisen rahtikirjan (eCMR) käyttöön koko kuljetusketjulle. Aski+ puolestaan on kuljetusyrityksille johtamisen sähköinen työkalu, jossa voi kätevästi ylläpitää yrityksen lupa-, pätevyys-, sopimus- ja muita avaintietoja ja asettaa hälytyksiä. Seminaari pidetään Kuljetuskuution (Nuijamiestentie 7, Helsinki) auditoriossa klo 14.15 alkaen ja Kuljetuskuutio-palkinto julkistetaan noin klo 15.50.

Seminaarin ohjelma

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Heini Polamo, puhelin 040 5060 131 tai viestintäsihteeri Ulla Eskelinen, puhelin 040 74 88 734 tai viestinta@skal.fi

Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry on maanteiden tavaraliikenteen ja logistisia palveluja tarjoavien yritysten edunvalvontajärjestö. Järjestön jäsenistöön kuuluu noin 5 300 kuljetusyritystä ympäri Suomea. www.skal.fi @SKALry