Kangasalla kurvaillaan

Auto- ja tieliikennemuseo Mobilia ja Vehoniemen Automuseo järjestävät yhteisen Kurvaa Kangasalle -kesäkokoontumisen kaikille harrasteajoneuvoille lauantaina 8.6.2019 klo 11 alkaen. Tapahtuma-alueena toimii molempien museoiden piha-alueet, jonne on niin kalustolla kuin yleisöllä vapaapääsy.

Mobiliassa ohjelmassa on mm. perinteinen ja suosittu 70`s Arjen klassikot -kokoontuminen klo 11–15 ja Vehoniemen Automuseolla pienoismallipäivä klo 11 alkaen. Tapahtumassa myös mukana olevat Tampereen Seudun Mobilistit tarjoavat museobussikyyditystä Mobilian ja Vehoniemen välillä heidän omalla vuosimallin 1929 Diamond-bussilla. Muutakin oheisohjelmaa on.

Mobilian ja Vehoniemen kaikki normaalit palvelut ovat käytettävissä. Mobilian Leveillä lahkeilla -näyttely tarjoaa aimo annoksen lisää 70-lukua pihalla olevan kaluston päälle. Mobilian kahvila tarjoaa lounasta klo 11–15 ja liikennepuisto on avoinna koko päivän. Vehoniemen uusi katettu terassi on käytössä ja munkkeja on paistettu riittävästi.

Kurvaa Kangasalle on yksi 8.6. vietettävän Kansallisen museoajoneuvopäivän tapahtumista. Päivän aikana on runsaasti erilaisia harrasteajoneuvoille ja niiden harrastajille tarkoitettua tapahtumia ympäri Suomea. Mobilia palvelee lauantaina normaalein aukioloajoin ja lippuhinnoin klo 18 saakka ja Vehoniemi on avoinna pidemmälle iltaan sään ja asiakkaiden mukaan.

Kurvaa Kangasalle Mobiliassa lauantaina 8.6.2019 klo 11–15 ja Vehoniemen Automuseolla klo 11 eteenpäin.

Lisätietoja:Petri Niemenmaa, Mobilia, puh 0400 425 063, petri.niemenmaa@mobilia.fiLeila Suutarinen, Vehoniemi, puh 050 365 7023, leila@automuseo.com