Anna Yli-Saunamäki Kuljetusyrittäjä-median toimituspäälliköksi ja viestinnän asiantuntijaksi

Anna Yli-Saunamäki, 31, aloitti SKALin viestinnän asiantuntijana ja SKALin jäsenmedian, Kuljetusyrittäjän, toimituspäällikkönä 14.11.2022.

Anna siirtyi SKALiin Hyvinvointiala HALI ry:stä viestinnän asiantuntijan tehtävästä. Aiemmin hän on toiminut viestintätehtävissä Keskuskauppakamarissa ja Fennovoimassa sekä meppiavustajana Euroopan parlamentissa. Keskuskauppakamarissa Anna Yli-Saunamäki vastasi myös sidosryhmälehdestä. Hän opiskelee journalistiikkaa Tampereen yliopistossa.

Anna Yli-Saunamäki aloittaa Kuljetusyrittäjän toimitusprosessiin perehtymisen toimituspäällikkö Ulla Eskelisen johdolla lehden 6/2022 parissa. Ensimmäinen Annan tuottama Kuljetusyrittäjä on lehden numero 1/2023. Hänen toimenkuvansa viestinnän asiantuntijana sisältää muun muassa julkaisutoimintaan sekä media- ja vaikuttamisviestintään liittyviä tehtäviä.

Anna Yli-Saunamäki työskentelee viestintä- ja lehtitiimissä ja raportoi viestintäpäällikkö Heini Polamolle.

Toivotamme Anna Yli-Saunamäen lämpimästi tervetulleeksi SKAL-tiimiin.

Kiitämme ansaituille eläkepäiville siirtyvää pitkäaikaista viestintäsihteeriä ja Kuljetusyrittäjän toimituspäällikköä Ulla Eskelistä upeasta 44 vuoden urasta ja palveluksesta SKAL-organisaatiossa.

Anssi KujalatoimitusjohtajaSuomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry