Koeajossa olleen 76-tonnisen Scanian yhdistelmän vetoautossa on 650-hevosvoimainen, ylivaihteinen, automatisoitu GRSO926R -moottori. Ajokissa on kytkinpoljin. ELG:in rakentamalla 17,9 kuution automaattikasettilavalla varustettu, 4 950 millin akselivälinen R-ohjaamoinen Scania edustaa hyvin perinteistä sorakasettiyhdistelmää. Perässä kulkee Jykin tekemä, viisiakselinen perävaunu kolmannen ja viidennen akselin nostoilla.
Yhdistelmän kokonaispaino on 76 tonnia, josta omamassa on yhteensä 25 600 kiloa, joten kantavuutta jää vielä reilut 50 000 kiloa.
Viisi vuotta sitten esitelty uusi ohjaamo edustaa vieläkin alansa huippua. Ohjaamoon nousu on helppoa ja ohjauspyörän sijoitus lähelle tuulilasia helpottaa näkyvyyttä etuviistoon. Muutenkin ergonomia on kohdillaan alkaen kipin käyttövivun paikasta. Ajoasento on mukava. Käännettävällä lepovuoteella varustettu päiväohjaamo tarjoaa hyvät säilytystilat kuljettajan tavaroille.
Yhdistelmän ajettavuus on hyvää pohjoismaista luokkaa. Mahdollisuus osallistua itse vaihtamistapahtumaan kytkinpolkimella helpottaa auton käsittelyä hankalissa olosuhteissa. Kakkosakselin sijoitus takaa auton oikeiden akselipainojen löytämisen, ohjaavana se myös tekee ajamisen omalta osaltaan ketterämmäksi. Ohjaamon alta kuiskaavan V8-moottorin ääni on rauhoittava.
Yhdistelmän päällirakenteiden kokoonpanossa työ on laadukasta. Yksityiskohdat ovat harkittuja perustuen pitkään kokemukseen, asioita on kysytty myös asiakkailta. Auton alustan lopullinen varustelu on tehty Suomessa maahantuojan toimesta, näin voidaan varmistaa asioiden toimivuus sekä helppo huollettavuus.