Kuljettajaturvallisuus henkilöliikenteessä ja asiakaspalvelu



Koulutettava tiedostaa vastuunsa ja velvollisuutensa henkilöliikenteen asiakaspalvelutilanteissa.
Kuljettaja tietää miten toimi erilaisissa poikkeustilanteissa.
Koulutettava ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen kuljetusyrityksen toiminnalle.
Koulutettava osaa toimia vuorovaikutustilanteessa erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa.
Koulutettava osaa toimia hyvänä asiakaspalvelijana eri alustoilla (livetapaaminen, puhelin, sähköposti jne.).
Koulutettava ymmärtää liikennekäyttäytymisen merkityksen asiakaspalveluna.

Kurssi alkaa
Ilmoittauduttava viimeistään
21.10.2025 18:00
Kurssin opetussuunnitelma
Ammattipätevyyden jatkokoulutus verkkokoulutuksena
Kurssin tyyppi
Verkkokurssi
59,00 €





SKAL yhteystiedot