Iveco Daily -mallistoon on saatavissa kotimaisen Verhoomo Sorsan rakentama retkeilyversio. Kuljettajan istuimen lisäksi autossa on mukavat istuimet neljälle matkustajalle. Kuljetuskapasiteettia lisää 16 kuutiometrin vaneroitu tavaratila. Matkustamo on varustettu jääkaapilla ja ilmawebastolla. Myös erillinen USB-portti sekä 230 voltin pistoke löytyvät omilta paikoiltaan. Matkustusmukavuus on erinomaisella tasolla, kiitos laadukkaiden sekä väljästi asennettujen istuimien. Ohjaamosta on esteetön kulku matkustamon puolelle.
Koeajossa olleen takavetoisen yksilön voimanlinjassa on 210-hevosvoimainen, kolmelitrainen nelisylinterinen dieselmoottori, johon on kytketty 8-nopeuksinen Hi-Maticin automaattinen vaihteisto. Näillä eväillä on saatu aikaan ripeästi liikkuva tilaihme, jolla saavat kyytiä ihmiset ja tavarat. Dailyn ajo-ominaisuudet ovat kohdillaan, joten uuden tieliikennelain astuttua voimaan 1.6.2020, sillä saa ajaa tiekohtaisten nopeusrajoituksien mukaan myös moottoritiellä. Kuljettajalle riittää pelkkä B-luokan ajo-oikeus. Kytkettäessä perävaunu, kuljettajan täytyy varmistaa ajooikeutensa riittävyys.
Tavaratilan vanerointi on tehty laadukkaasti, lastaaminen onnistuu vain takaovista, koska sivuovi on varattu matkustamossa matkustaville. Akseliväliltään 4 100-millisen ja kokonaispituudeltaan reilun seitsemän metrin pituinen pakettiauto on kokonaisuudessaan näppärä ja helppokäyttöinen. Kuljettajaa hemmotellaan jousitetulla istuimella, retkeilyautolla ajaminen on mukavaa.
Iveco Daily retkeilyautossa on ideaa. Matkailuauton verovapaudella on saatu auton hintaa puristettua reilusti alaspäin. Kuten aikaisemmin mainitsin, retkeilyauton tarvitsemat varusteet on asennettu erittäin laadukkaasti, kotimaisin voimin. Varusteet täyttävät autoverottomalle ajoneuvolle asetetut vaatimukset. Pitkille retkille väliaikainen vuode ei varmasti tarjoa kohtuullisiakaan yöunia, mutta onneksi se kokoon taitettuna ei vie paljon tilaa. Sen sijaan jääkappista saa urakan välissä viileää evästä. Tarvittaessa eväät voi myös lämmittää mikroaaltouunissa, joka tosin vaatii maasähkön. Retkeilyautolla pärjää mainiosti työmaan tukiautona.